ZESPÓŁ SZKÓŁ AKADEMICKICH

Filia wwsse

Wycieczka do Warszawy

powrót

Krótka fotorelacja z wycieczki do Warszawy klas 4b, 5a i 5c. Nasza stolica przywitała nas piękną i słoneczną pogodą Po gorącym południu przyszedł oczekiwany deszcz , który troszkę nas ochłodził, ale na szczęście nie wpłynęło to na zwiedzanie przez nas reszty miasta. W dzisiejszym dniu wszystkie zaplanowane miejsca zostały przez nas odwiedzone: Stary Rynek, Zamek Królewski, Krakowskie Przedmieście, Pomnik Nieznanego Żołnierza, Pałac w Wilanowie, Łazienki i Stadion Narodowy. Na szczęście znaleźliśmy też czas na odpoczynek i pyszne lody . Na koniec po bezproblemowym zakwaterowaniu w ośrodku hotelowym czekał na nas smaczny obiad.
Drugi dzień wycieczki do Warszawy klas 4b, 5a i 5c. Tym razem zwiedzanie rozpoczęliśmy od ogrodów na dachu Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego, następnie oddaliśmy się naukowym zabawom w Centrum Nauki Kopernik, zobaczyliśmy słynny pomnik Warszawskiej Syrenki i przejechaliśmy metrem pod sam Pałac Kultury i Nauki, gdzie z tarasu widokowego mieliśmy okazję podziwiać panoramę naszej stolicy. To był naprawdę cudownie spędzony czas. Zdjęcia poniżej w albumie.