ZESPÓŁ SZKÓŁ AKADEMICKICH

Filia wwsse

Wycieczka do Karpacza

powrót

Dla uczniów klasy 4a i 6a Niepublicznej Szkoły Podstawowej Dzień Dziecka miał wyjątkowy przebieg. Tego dnia wczesnym rankiem wyruszyliśmy bowiem na trzydniową wyprawę do Karpacza. Po kilkugodzinnej podróży zakwaterowaliśmy się w klimatycznym  hostelu Krokus, zwiedziliśmy najciekawsze miejsca w Karpaczu a z okazji czerwcowego święta poszliśmy do cukierni. Wieczór także obfitował w atrakcje- były tańce, występy wokalne i dużo zabawy. Następny dzień upłynął pod znakiem długiej, ale bardzo przyjemnej wędrówki po karkonoskich szlakach w towarzystwie pana przewodnika. W drodze do Samotni niejeden z nas nabrał rumieńców, bowiem pogoda postanowiła podarować nam ogromną porcję słońca. Na nieco zmęczonych piechurów czekały po południu dwugodzinne szaleństwa w Termach Cieplickch a wieczorem kiełbaski i pizza. Trzeciego dnia wzięliśmy udział w przygotowanej przez instruktorów grze terenowej, podczas której trzeba było nie tylko wędrować, ale wykazać się sprytem, wiedzą i spostrzegawczością. Najlepsza grupa otrzymała ciekawą nagrodę- kryształ górski, który z pewnością będzie przypominał wspaniale spędzony w Karpaczu czas. Smutno nam było się żegnać z Karkonoszami i wesołą atmosferą wycieczki. Jedyna pociecha to fakt, że wakacje już blisko...